lørdag 22. august 2009

Et lite etterslep...

Ferieavvikling og en jobbreise har gjort at jeg dessverre ligger litt på etterslep her...

Men, her kommer da de to siste bidragene mine til STM:)

Dette bidraget er laget til bonusoppgaven "Barna av regnbuen", der man skal lage en fargerik LO:


Bildet er fellesbildet som ble tatt under Paper and Co Show (PACS) i fjor høst.
Det var en helt fantastisk helg! Kjempebra kurs og masse hyggelige scrappemennesker:)
Bakgrunnsarket er fra Rouge de Garance, og ellers er resten fra Hambly.
Fargene jeg har brukt her er hentet fra PACS sin logo.

Nå ligger også en av mine kanskje favorittsanger, det er ihvertfall en sang jeg har mange gode minner til, nemlig Idyll ute på STM. Postgirobygget var på sin supertopp da jeg var student, så denne sangen ble spilt mye på fester...

Bildene jeg har brukt er hentet fra en ferie for flere år siden, den første sommeren vi hadde i Risør. Denne dagen var det helt fantastisk vær og havet var virkelig blikkstille. Vi lå hele dagen ute på åpent vann, badet og koste oss. Og så ble det litt fisking også:)

Til denne sangen var DT sponset av Cosmo Cricket - en av mine virkelig favorittprodusenter! Åh - jeg bare elsker disse arkene!!!
Jeg syntes disse arkene passet perfekt til bildene, bølgearket som gir vannfølelsen, det stripete arket som gjenspeiler fargene i bildet og samtidig gir en assosiasjon til hvordan havet var denne dagen. For å gi litt mer liv til LO'en valgte jeg å skrive direkte på det stripete mønsterarket, i motsetning til å skrive på et mer nøytralt papir slik jeg pleier. Chipboard-bølgene er det eneste jeg har brukt som pynt ettersom det ikke passer seg med blomster når man er ute på åpent vann og fordi jeg syntes de roet ned det litt rotete inntrykket man får av bildene og bakgrunnen.

Kast deg med på utfordringene - det er flotte premier å vinne:)

1 kommentar:

Pia sa...

wow sååå nydelige layouts, dejlige farver og detaljer på begge