fredag 3. juli 2009

Vil du ha en sukkerbit? - STM bonus "bort fra glemselen"

Er du en skapsamler av stempler? Eller en skuffesamler, som meg? Da bør du henge deg på den nyeste utfordringen hos Scrapping The Music - på norsk:)
Vi oppfordrer dere til børste støv av stemplene og bruke de på LO'ene deres:)

Designteamet har vært sponset med noen fantastisk søte trollstempler fra Scrappers.
Og sjøl om jeg har vært skeptisk til denne utfordringen så må jeg si at jeg ble veldig overraska over hvor bra jeg synes resultatet ble (jepp - jeg skryter gjerne litt av meg sjøl:) ).




Jeg har brukt stempelet "min hest", som jeg har malt med distress ink. Jeg er ikke så godt på det, men jeg har da gjort et forsøk på å få hesten til å se ut som en fjording:)

Bildene er fra en av mine uttallige sommerferier på Kvamsfjellet:) Der går det hver sommer hester, kuer og sauer. Og disse to hestene smisket jeg litt på, med å bestikke de med sukkerbiter og mamma's gamle salathoder. Så lenge de var på andre sida av gjerdet så gikk det helt fint, jeg har nemlig aldri vært noen hestejente...

Her har jeg brukt restepapirer av ukjent fabrikat, masse primablomster i blått og brunt og noen tresvirler fra Kaisercraft. Jeg har holdt den enkel og uten for mye farger på blomstene, fordi det er ikke så mye blomster på fjellet. Men siden jeg har en firbladet blomst på genseren min (en av mine favoritter da jeg var en del yngre) så syntes jeg at jeg kunne bruke blomster til pynt. Og bokstavene jeg har brukt er fra MM:)

Nå venter fjorden og seiling på meg:)
Ha en god helg!


3 kommentarer:

Francielle sa...

For en inspirasjonskilde du er altså. ALTFOR lenge siden jeg har vært på besøk! Denne var knallstilig!
Har forresten en liten ting til deg i bloggen min!

Pia sa...

Sååå flot brug af glemte stempler

Vibeke sa...

Så herlig denne er Gro!! Lekkert pyntet - og du er jammen meg flink til å fargelegge på stempel!!:)