søndag 12. juli 2009

Tropical dive

Jeg har lurt lenge på hvordan jeg skulle scrappe disse bildene fra Georiga Aquarium. Med en mann som er fiskefantatiker er vel ihvertfall 2/3 av bildene våre fra USA-turen fra ulike akvarium. Og siden en god del av bildene er ganske bra og fiskene er pene og jeg er veldig glad i mannen min, så må de jo inn i albummet:) Og da jeg så at Scrappehuset fokuserer på colorblocking denne måneden, fant jeg ut at dette var jo en perfekt måte å få mange bilder inn på en side uten at det blir rotete. Og her er da resultatet:


Jeg har holdt fargene i de samme som er i bildene, og brukt mønsterark med lite (men dog effektfult mønster i) fra Rouge de Grance og Cosmo Cricket. Og de søte små fiskene er også fra Cosmo - digger de:)



5 kommentarer:

Maren sa...

Knallstilig colorblocking! Jeg syns det er en kjempevanskelig teknikk, prøvde en gang og så kuttet jeg det ut! *fnis* Syns bildene var stilige også!

Marianne-db sa...

Så stilig det ble! Kjempe fine farger og bilder :)

linn kristine sa...

Så herlig fargevalg. Råstilig LO, passet jo bare supert med colorblocking til denne. :D

Lambi sa...

Denne LOen var flott og en super måte å få med mange bilder på som du sier...kanksje jeg ender opp med denne metoden på noen av mine egne sommerbilder etterhvert! ;) Fortsatt god sommer!

Ellen Karin sa...

Så herlig colorblocking-LO du har laget. Og arkene var jo perfekte. Jeg liker også best litt rolige ark til colorblocking. :)

Fortsatt god sommer. Snart kommer din tur til å ha ferie. ;)