onsdag 8. juli 2009

Leve livets glade dager - STM Sang#14

Hvis det er en sang som virkelig får meg til å røre på kroppen og å tenke på labanbein (sånne geleaktige dansebein) så er det den sangen vi har valgt på Scrapping The Music - på norsk denne gangen, nemlig "Utadæsjælopplevelse":)

DT har fått lov til å scrappe med de supervakre arkene fra Onire. Jeg legger ikke skjul på at jeg er blitt stor fan av disse franske arkene - de er bare så herlige! I Norge får du kjøpt disse hos TreL - så hvis du ikke allerede har skaffet deg noen så anbefaler jeg å teste de ut:)

Jeg har valgt å scrappe etter strofa "Leve livets glade dager".
Denne strofa og arkene passet bare sååå godt til bildene jeg hadde fra hotellet vi bodde på på Key West i januar. Foreldrene våre ga oss penger til å kunne få et skikkelig bra hotellopphold, og da hotellet i tillegg oppgraderte rommet vårt fikk vi en hel suite:) Vi hadde to soverom, stue med spisebord og sofagruppe, to bad, boblekar på det ene soverommet og stooooor veranda (med hele tre dører ut til). Der levde vi virkelig livets glade dager:)


Rommene på hotellet gikk i grønt, lime og turkis, så dette er de fargene jeg har brukt. Liljeblomstene ble helt naturlige i forhold til stedet vi var på og med litt bling fikk de et ekstra luksuspreg. Sjøhester er jeg veldig glad i, og ettersom vi var ved kysten syntes jeg det passet veldig godt å la arket med sjøhesten stå for det meste av pyntinga på denne siden.

Hotellet heter forøvrig Ocean Key og er absolutt å anbefale:)


3 kommentarer:

pia iris sa...

en flott LO der du nok engang viser hvor flink du er på å dokumentere ting i livet ditt.
og for et rom dere hadde da!!!!!

Toto og Tutu sa...

Wow for noen kule mønsterark du har brukt på denne! Dere koste dere sikkert i sånne omgivelser!

linn kristine sa...

Råkult sammensatte mønsterark. Stilig pyntet og søt teksttype. Herlig rom og flott LO. :D