onsdag 15. juli 2009

Hi dear!

Det er ikke bare mannen min som hadde det moro i akvariet, eller dette bildet er kanskje mer et resulat av at jeg kjedet meg litt... Kjetil skulle dykke i den største tanken de hadde (og den var på størrelse med en amerikansk fotballbane!!!), noe som betydde at jeg hadde tid å slå ihjel på egenhånd. Og da jeg så denne store fisken som lå så fint ved det ene "vinduet" måtte jeg bare ta et bilde:)


Fisken er et gigantisk søskenbarn av vår torskefisk:)

Papirene er genrøst donert av Vibeke, og er fra Cosmo Cricket og Basic Grey. Ellers er det brukt ymse blomster og blonder.

Håper alle har det bra! Jeg lengter etter ferie...




4 kommentarer:

Boble sa...

Så kult bilde!! Like fargene og oppsetter her. Håper alt er bra med dere Gro, klem :)

Carrin sa...

Haha, så kult bilde da!!!
Digger måten du har plassert stæsjet her! :)
Ha en fortsatt fin dag :)

Anne C sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min! Ja alt er digitalt. Det er stort sett bare det jeg holder på med.

Utrolig kult bilde på den LOen din forresten!

Lambi sa...

Så artig bilde! Boblene papiret og fiske papiret kom virkelig til sin rett her og er med på å fremheve bildet. En virkelig gigant denne karen her som iallefall ikke jeg vil møte på svømmetur. ;)