mandag 27. juli 2009

Central park

I dag er det en regntung dag (eller det heter kanskje "nok en regntung dag") på Hamar, og da passer det jo fint med denne LO'en fra en våt tur i Central Park:)

Jeg syntes detaljene i parken var så nydelige. De gamle, flotte detaljene, slik som dette gjerdet.
De har stått der i så mange år, og er det som gir parken sin sjarm i en ellers så moderne by.


Bildene er tatt rett før jul og jeg har derfor brukt litt juleaktige ark, kombinert med svart for å ta igjen fargen på gjerdet. Jeg har brukt de rosa bokstavene fra MM fordi stilien på de passet med den litt overdådige følelsen som parken har.

Nytt etter USA-turen er at jeg har begynt å scrappe bilder som jeg sjøl er med på. Ikke at jeg føler meg så veldig fotogen, men jeg var jo der og er en del av historien så de må jo være med:)

Håper været er bedre der du er - og at det snart blir bedre her også!
Det må da være tomt i skyene snart????


7 kommentarer:

Ann-Katrin sa...

Hei Gro
Så koselig side, flott oppsett, harmoniske farger og fine bilder. Synes det er flott at du tar med bildet av deg selv, som du sier; du var jo der og er en del av historien.
Håper ellers alt er bra.

Vibeke sa...

For en nydelig side Gro!!! Herlige farger - fin historie - og ikke minst: Knall flotte bilder!!:) Gøy at du er med på Loen også:)

Pia sa...

hvor er det nydelige farver og billeder som passer sååå flot sammen

Kamilla sa...

OMg vilken underbar LO :D så fin den var och härliga färger!!!

Ellen Karin sa...

WOW - denne var kjempelekker. Og så herlige bilder du har tatt. Følte skikkelig på stemningen.
Flott at du scrapper deg selv også.

Anne Bente sa...

wawwwww for en utrolig flot side,super,

Lambi sa...

Hva kan jeg si annet enn at dette rett og slett var en nydelig og vakker LO!!! :) Nydelige farger og hele LOen var bare sååå fin...alt ved den! :)