tirsdag 16. juni 2009

Hysj - Gracie sover!

Dette er en av LO'ene jeg lagde på Mjøstreffet i helga.
Dessverre viste jeg frem noen av mine ikke så tiltalende sider mens jeg lagde den - jeg beklager det! Jeg får nemlig litt kort lunte når jeg blir sulten, og dette er et bilde jeg er veldig glad i, så jeg ble kanskje litt irritert... Ja, ja, vi dropper den!

Dette er da bildet av oteren (nei! det er ikke en bever! ) Gracie som ligger og sover. Gracie er en av de to oterne som bor i akvariet i Atlanta, og hun er bare superskjønn! Otere er veldig morsomme, de er veldig lekne og disse var veldig glad i oppmerksomhet. Jeg tror jeg var en 5-6 turer å så på disse. Dessverre fikk jeg ikke tatt noen gode bilder, annet enn dette, som kanskje ikke viser så godt hva det egentlig er jeg har tatt bilde av. Gracie lå en stund og sov. Hun lå da på ryggen i vannet, mens hun suttet på den ene poten sin. De hadde faktisk forsøkt å finne ut om det var noe galt med Gracie siden hun likte å sove slik, men veterinærene hadde funnet ut at det nok var bare fordi hun likte det slik. Så søtt!



Denne LO'en har jeg latt gå i blått og svart, for å representere vann og for å ta opp de svarte detaljene fra bildet. Mønsterarket jeg har brukt er fra BoBunny, og jeg synes det er litt sånn vannaktig. Jeg har også brukt dottie ann og magic mesh, bokstaver fra American Craft, blomster fra Prima og Ladybug og perler fra Prima.

Og dere kan si hva dere vil - jeg synes ihvertfall at Gracie er kjempesøt!
Gracie er liksom litt min, fordi det var noe jeg syntes var veldig moro på et sted der mannen min var veldig mye mer entusiastisk enn meg. Og i baggasjen hjem var det med en tøyoter, som selvfølgelig heter Gracie:)




4 kommentarer:

Scrappelise sa...

Loen er kjempelekker og Gracie er søt!

Anne M sa...

Søte Gracie:)
Passet godt med fargevalget til en slik LO, Kjempefin!

Ellen Karin sa...

Denne endte jo opp til å bli nydelig Gro, og jeg synes bildet var mye enklere å tolke nå. Skjønner godt at du synes denne lille oteren var kjempesøt.

Nydelige farger du har valgt. Jeg blir stadig imponert over hvor dyktig du er med farger.

Også må jeg bare beklage at du ble så sulten på treffet, for det var visst min skyld. Unnskyld. ;)

Pia sa...

kæmpe lækkert layout