fredag 19. juni 2009

Et vakkert bord - STM VAKKER bonus

Hos Scrapping the Music på Norsk har vi nå en vakker bonusoppgave:)
Inspirert av "Det vakreste som fins" med Jahn Teigen skal det scrappes en LO (eller lages et kort) der man bruker ordet vakker i en eller annen form.

DT er så fantastisk heldige at vi denne gangen har fått scrappe med ark fra den franske produsenten Onirie. Arkene som Pati lager er bare helt fantastiske - og dette er nå blitt en av mine favorittprodusenter. De er en fryd å jobbe med!

Jeg har valgt å scrappe det eneste bildet som jeg tok i påske i år.
Både mannen min og jeg hadde influensa uka før og selve påskeuka, så huset så ikke ut!
Det var rot og støv og skitne tallerkner over alt. Men i et lyst øyeblikk fikk jeg kjøpt meg en bukett tulipaner og ryddet halve spisebordet vårt. Løperen lå allerede på og dette var de eneste kyllingene jeg fant uten å måtte hente hele esken med påskepynt i kjelleren. Og vips hadde jeg et vakkert bord, eller ihvertfall et halvt vakkert bord:)
OK, jeg vet det ikke var så mye, men jeg følte at det reddet min ære i forhold til å rydde og pynte hjemmet til påske:)


I tillegg til de vakre papirene fra Onirie har jeg brukt blomster fra Prima, filtsvirler fra Queen & Co, bokstaver fra MM, American Craft og My little shoebox.

Så - hva synes du er vakkert?

4 kommentarer:

Pia sa...

wow sååå flotte farver og lækkert pynt

Wenche sa...

Dette er vakkert!Liker disse varme fargene og gløden i bokstavene

UlrikaT sa...

Så artig historia rundt LOn! :)
Kjempe fin LO og så underbare papirer!

Lambi sa...

Så nydelige farger! Liker påske LOen din kjempe godt!:) Flotte ark og fint med historien bak...kjedelig at dere var syke da,men synes du lagde deg et koselig bord jeg!:)