onsdag 10. juni 2009

100% naturlig - STM #12

Partallsuke = ny sang på STM. Denne gangen er det sangen "Flink" med DeLillos og Ida Maria som skal til pers.

Designteamet er denne gangen sponset av Hot Of The Press, med papirer, bånd og blomster.
De har hefter med masse papirer som man kan få koordinerende blomster, bånd og brads til - veldig praktisk:)

Jeg har valgt å bruke strofen "100% naturlig", og dette er mitt bidrag:



Jeg vet den ser litt uklar ut, men det kommer av de transparente blomstene og det duse mønsteret i arkene jeg har brukt.

Bildene er fra en butikk i New York som solge kun naturlige ting, og som hadde en helt fantastisk fruktdisk. Å finne noe sånt, midt på vinteren, med mange slag meloner, fersk ananas, druer, blåbær, gigantiske bjørnebær, bringebær, jordbær osv var som å komme til paradis! Så herlig!
Vi kjøpte med oss to store bokser og hadde på hotellrommet.

Faktisk så ble det mye frukt og grønnsaker på USA-turen vår. De aller fleste butikker solgte store brett med oppskåret frukt og grønt, noe som var veldig praktisk til å ha med på bilturer og etterhvert som vi ble lei restaurantmat ble dette ofte middagen vår, sammen med litt brød og pålegg. Nam, nam! Og jeg har en honninmelon liggende på kjøkkenet, tror nok det blir litt kveldskos med melon i kveld:)

Besøk også de andre STM-jentene - de har laget så mye flott!



7 kommentarer:

annkatrin sa...

Så stilig lo. Spennende detaljer.

Ellen Karin sa...

Kjempemorsom LO Gro. Liker så godt at du har helt andre temaer og vinklinger på LO'ene dine enn "alle" oss andre.

Gleder meg til lørdag. Sees da!

pia iris sa...

der hadde det vært herligt å godt amok ja *sikle*
du er flink til å dokumentere LOene dine, og scrappe minner.

Pia sa...

super nydeligt bidrag, dejlige farver

Vibeke sa...

Utrolig herlig Gro!! Fin dokumentasjon - og jeg elsker (som vanlig) historiene du har rundt alt du lager:)
Flott LO:)

Jeg gleder meg til treff i morgen:)

UlrikaT sa...

Flott LO med en bra historia rundt! Jag har også vart i USA og jeg syns også att det er ganske så enkelt att leve sundt "over there". Vi kjøpte også ofte frukt og hade i bilen istedet for sjoklade.

Solveigs verden sa...

mmmm. jeg har akkuratt kjøpt meg sånn juice maskin som man putter hel frukt i også kommer juicen ut....frisk frukt er jo fantastisk godt. Drikker stort sett ferskpresset frukt jucie hver dag til middag her nede.