tirsdag 12. mai 2009

Top of the rocks

Siden jeg har en forkjærlighet for blomstene fra Papirloftet har jeg en flott liten samling av de:)
Problemet er bare at jeg ikke bruker de. Jeg synes de har vært vanskelige å bruke, men så har jeg så lyst på noen nye...
STM-jentene utfordret meg derfor til å lage en LO med masse slike blomster på. Opprinnelig skulle LO'en være rund, med ett bilde og blomster rundt hele.

Men, slik ble det da altså ikke:


LO'en er forsåvidt ikke helt ferdig, fordi det mangler en "the" i tittelen. Men jeg tar sjangsen å legger den ut likevel, som bevist på min flitte bruk av blomstene. Det er 8 av Papirloftet-blomstene og så er det noen blader og roser i tillegg:)

Bildet viser mannen min og meg på Top Of The Rocks i New York. Bildet er behandlet slik at vi og bygningene i bakgrunnen er i sepiafarget, mens jeg har beholdt himmelen blå. Bildet er litt uklart fordi det ble tatt i sterkt motlys, men jeg måtte bare bruke det siden jeg har veldig høydeskrekk og våget meg bare ut på kanten for å ta dette bildet:)

Og da løper jeg inn og kjøper noen flere blomster:)


11 kommentarer:

Monica sa...

den ble kjempeherlig Gro!!! Det ble jo sååå fint med alle de blomstene, dette må du gjøre mer!! Og ja de blomstene er fantastisk nydelige!:)

Taranita sa...

ja, jeg må si meg helt enig ang de blomstene, men du fikk dem virkelig til sin rett, de var kjempe fin sånn som du har plassert dem nå, flott LO=)

Pia sa...

wow jeg er mundlam, super rålækkert layout, smukt billede

Vibeke sa...

Wow - denne likte jeg Gro!! Helt utrolig flott!! Litt annerledes fra deg - men dette kledde de:)
Nydelig - og tøff LO :)

Linda sa...

Det ble kjempefint med alle de blomstrene! Godt jobba!! Jeg sliter selv med disse blomstrene jeg, men har sååå lyst på noen av de nye!! Men har ikke brukt en eneste en av de jeg har...

Toto og Tutu sa...

Syns denne ble lekker! Brunt er så nydelig og med noen prikker i tillegg blir det knall!

Wenche sa...

Kjempefint harmonisk oppsett på denne. Fne farger og brilliante matter under bildet. Og de blomstene gjorde susen!!
Bestill bestill

Ellen Karin sa...

Synes du skal fortsette å bruke blomster, for dette ble rålekkert. :) Kjempefin måte du har satt sammen blomstene på. Har slike liggende jeg også som jeg heller ikke har brukt, så tar det med meg til inspirasjon. :)

Lambi sa...

Ååå,så fint med alle de blomstene på! Kjøpte en pakke med lilla sånne blomster i ettermiddag jeg. Har scrappet med en venninne til klokka-alt-for-seint men nå fikk jeg enda mer ispirasjon og lyst til å prøve de blomsten også,som da ikke passet inn i dagens prosjekt. Nyyydelig ble LOen din med alle blomsten! Også forstår jeg godt at du vil scrappet bildet når du har vært så høyt og ute på kanten med høydeskrekk! Stilig bildebehandling med sepia og orginal farger i samme bilde!:)

Torill sa...

Knallfin!!! Og de blomstene er jo så nydelige!!!
Tusen takk for koselige kommentarer på bloggen min! Alltid kjekt:0)

Anette sa...

For en utrolig stilig lo!!! Der fikk jeg en ide til en lo jeg vil lage=)
Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min=)
De bokstavene jeg har brukt er fra panduro :o)