fredag 8. mai 2009

Melodi Grand Prix:)

Nå er det snart bare ei uke til Alexander Rybak skal vinne i Moskva - for det vil vi jo at han skal:)
I den forbindelse har vi nå en spesiell Grand Prix utfordring på Scrapping The Music Norge.
Fristen på denne er litt kort, men det er jo en spesiell anledning, så vi håper at mange små og store blir med på denne:)

Designteamet lekte med lekre kit fra Skaparlusten denne gangen. Det er en lekker svensk butikk som også har lekre månedskit:)

Og dette lagde jeg:

Dette LO'en er fra stedet der min amerikanske søster giftet seg i desember, The Sunken Garden i Minneapolis. Stedet var helt fantastisk, magisk, og bryllupet var som et eventyr!
Stedet var fylt med forskjellige juleblomster og var lyst opp med den store stjerna dere ser, og stearinlys. Det var et lite bryllup, så det hele ble så intimt og flott. Et perfekt sted å ha et bryllup! Og hvilken sang jeg er inspirert av, er vel kanskje ikke så vanskelig å forstå:)

Og her er da min søster og hennes mann på en liten vandring og stjeler noen minutter for seg sjøl. Fargene jeg har brukt her er den samme grønnfargen som var fargene for bryllupet.
Sommerfuglene er med for å symbolisere kontrasten mellom den kalde vinterdagen og den varmen som var inne i The Sunken Garden under vielsen.
Tittelen min er hentet fra Samiid Ædnan (To små ord) og Sommer i Palma (mon amour). Siden Abby's mor er fransklærer, og Abby også snakker fransk var mon amour (min kjære) så passende for dette bildet hvor Abby ser opp på sin nye mann. Det er ingen tvil om hvem hun elsker:)

Sjekk også hva de andre jentene har laget, og bli med på utfordringen - det er fine trekningspremier denne gangen:)


9 kommentarer:

ninabakke sa...

Så fine :)

Morsomt at dere har så mye konkurranser! Rekker nesten alle, hehe :)

Flinke er dere!

Ellen Karin sa...

To nydelige LO'er Gro. Men likte nok spes. godt Fairytail. Og begge to blir ennå mer spesielle ved at du deler historien bak dem. :)

Ha ei flott helg!

Vibeke sa...

Helt utrolig flott Gro.
Digger den Mon amour skikkelig - den var bare nydelig!!:)

Wenche sa...

Det er til å grine av. Så flotte og stemningsfulle Loer, og når du forklarer blir jeg helt matt. De fargene du bruker er så varme. I tillegg er det aldri vanskelig å lese tittel hos deg. Takk for i går

Pia sa...

wow 2 super rålækre layout, dejlige farver og opsætning

Veronica sa...

Nydelige Loer, begge to:)
Liker fargene dine, litt mørke og varme:)De står godt til temaet!

Lambi sa...

Disse LOene var kjempe nydelige! Sånne varme farger som du har brukt er farger jeg selv også er veldig glad i...scrapper nesten ikke en eneste LO uten å ha med noe grønt bl.a...hihi! Så virkelig ut som et eventyr sted der bryllupet ble holdt! også så nydelig stemning i bildet mellom brudeparret!:)

Marianne -mi@ sa...

Tusen takk for hyggelig bursdagshilsen i bloggen min, Gro :-)

Imponert over de flotte LO'ene du har laget her. Likte spesielt godt den nederste, så stemningsfullt bilde!

*heia Norge og Aleksander*

Taranita sa...

den første gir meg en følelse av å være tilbake i tid, ufattelig nydelig. Og den med din søster og de var helt nydelig, lekre detaljer og veldig flotte farger