tirsdag 12. mai 2009

Den rødmalte stua ved veien - STM #10

Vi har kommet til mai, og da måtte det jo være en mai-sang som skulle bli sang #10 på Scrapping the Music - på norsk, og valget falt på "Norge i Rødt, Hvitt og Blått":)

DT er på denne utfordringen sponset av
Vi i DT har scrappet våre inspirasjonsbidrag med produkter sponset av



og


PatternScape er en norsk produsent av mønsterark, minialbum mm. Masse fint:)
Og Ljuva Änglar er en fantastisk svensk nettbutikk. De har så mye fint, og er tidlig ute med nyheter, så ta en kikk innom der:)

Jeg har brukt mønsterark fra Patternscape, og stæsj fra Ljuva Änglar:)

Og her er mitt bidrag:


Dette er det røde huset som ligger nede på Domkirkeodden på Hamar (for de som er kjent). Dette huset går jeg forbi hver gang jeg er ute og går tur, og alltid så tenker jeg på hvor trist det er at dette huset forfaller sånn. Bildet ble tatt for noen år siden og har bokstavlig talt ligget på gulvet på scrapperommet mitt et halv år nå, så det var på høy tid å få det i album:)

Og lærdommen jeg har tatt mens jeg har scrappet denne er at varmepistol ikke er smart å bruke på bilder. Jeg har nemlig endelig kjøpt embossingpulver og varmepistol og skulle da bruke dette på bildet. Og det ble helt fint, helt til bildet begynte å boble *oops* Så da ble det litt halvperler på bildet, og resultatet ble egentlig helt ok:) Når jeg ser på den nå så synes jeg den ikke ser helt ferdig ut, så jeg tror jeg skal legge til litt tekst på den...



3 kommentarer:

Pia sa...

super flot med den lidt rå stil til billedet

Nina sa...

Nydelig oppsett og pynt til et koseøig bilde.

Nina sa...

koselig! (skulle det selvfølgelig stå)