onsdag 15. april 2009

Vår sang - STM #8

Denne gangen har vi i Scrapping The Music - på norsk valgt den sangen som nok betyr mest for meg:) Dette er sangen som ble spilt den kvelden mannen min og jeg ble kjærester for gud-hjelpe 11,5 år siden, og som vi også danset bryllupsvalsen vår til. Bandet som spilte i bryllupet vårt var litt skeptiske til at vi skulle danse til denne, det samme var vel foreldrene våre, men for oss var det helt riktig:)
Og sammen med min kjære har livet en "Smak av honning":)

Vi i DT var så heldige at vi ble sponset av Prima Marketing denne gangen, og fikk leke oss med deres lekre produkter. Min LO går naturlig i oransje og lilla ettersom dette var fargene vi hadde i bryllupet vårt. Bildet er fra brudevalsen og viser litt av de følelsene vi hadde denne dagen. Det var en nydelig dag:) Jeg har kanskje jukset litt denne gangen ettersom jeg ikke har brukt noe av sangen til tittel, men til gjengjeld har jeg brukt hele teksten:)



Håper du har en fin dag:)


13 kommentarer:

Marle sa...

Fantastisk Gro!!

Du er så utrolig flink til å sette sammen farger! Og de blomstene var jo til å spise opp! Nydelig bilde av deg og din kjære også!

(Du må ikke tenke på hvor lenge siden ting har skjedd tror jeg.. man føler seg bare gammel! Tenk.. elevene mine på videregående var ett år når det var OL på Lillehammer.. blitt gammel jeg også :P)

Håper jeg får se deg i morgen!!

klem

Merete sa...

Vakkert!! En nydelig sang - og kjempetøft at dere valgte å danse til denne:)Flotte farger og et nydelig bilde:)

Må finne noen ord fra sangen jeg kan scrappe også...

Kjerstin sa...

Nyyydelig LO - og romantisk/koselig historie du deler med oss!! :)

Maren sa...

Så utrolig koselig bilde!! Likte at du hadde brukt rammen rundt den også! :)

Ha en fin kveld!

Pia sa...

super flot sammensætning af farver, flot pyntet

Solveigs verden sa...

ÅÅÅÅ...
Jeg viste faktisk bryllupsbildene fra dagen deres til Wenche her om dagen.
mange gode minner til de Lillos

isabell sa...

Så nydelig :)
Hærlige farger du har brukt, likte oppsette:)

Wenche sa...

Disse fargene gjør hele LOen så varm og intens. Herlig historie bak, og jeg syns det var på sin plass å scrappe hele sangen. Moro at jeg valgte denne sangen da *knis*

Ellen Karin sa...

Du får oransje og lilla til å smelte sammen, og gjør et fyrverkeri ut av LO-en din. Farger jeg antageligvis aldri hadde tenkt på å kombinere, men du får det til å bli fantastisk flott. Har noe å lære her ser jeg...

Takk for i går. ;)

Toto og Tutu sa...

Denne var flott! Stilig med lilla og oransje sammen, kult at det var bryllupsfargene dine, et noe uvanlig valg men akk så flott!

~I an Jeanie~ sa...

Så herlig LO!!
Nydelig hele greia :)

Takk for koselig kommentar inne hos meg :)
Ha en super søndag!!

Siv Anita sa...

For en fantastisk flott LO!
Det var lekre farger sammen.

Torill sa...

Så utrolig hærlige farger, og nydelig bilde!! KNALL!

tusen takk for koselig kommentar i bloggen min! Setter pris på det altså!!