onsdag 29. april 2009

STM sang#9 - søker trøst

Partallsuke = ny sang på STM:)
Denne gangen er det sangen Barneøyne som vi har latt oss inspirere av.

Sangen er nydelig!
Men, selvom man kan bruke teksten til så mye, så savner jeg egne barn i slike tilfeller, for jeg måtte jo bare ha bilder av et vakkert barn med store øyne. Men, jeg har vært så heldig at jeg har fått låne et bilde av datteren til min amerikanske søster:)


Vanligvis så pleier jo jeg å skrive en del om bakgrunnen til bildet og hva jeg har tenkt når jeg scrappet bildet, men siden dette ikke er mitt barn velger jeg å ikke gjøre det denne gangen:)

Det aller meste som er brukt på denne LO'en kommer fra en ganske ny butikk
Butikken har vært så snill at vi i DT har blitt sponset med materiell til LO'ene våre denne gangen. Butikken har bl.a. mange av de Basic Grey-arkene, som jeg er veldig svak for:)

Kast dere med på utfordringen - gleder meg til å se hva dere lager:)
Sjekk også hva de andre i DT har laget. Og legg igjen en kommentar til de da, det blir de så glade for:)



8 kommentarer:

UlrikaT sa...

Kjempe flott LO! Så stiligt det er med så mye mønsterpapir!

Taranita sa...

så utrolig flott LO, nydelige farger til et vakkert bilde, masse herlige detaljer

Vibeke sa...

Utrolig flott Gro!!! Jeg digger måten du lager tingene dine på. Og jeg vet at alt er så nøye planlagt:)

Monica sa...

Gro, den LOen her er bare helt fantastisk!! Herlige farger og oppsett, og kjemepfint pyntet! Og det bildet taler jo for seg selv da, det er sinnsykt fint! hele pakka er helt perfekt!!!

Pia sa...

Utrolig nydeligt layout, så super lækkert pyntet

Maren sa...

Nydelig layout! Likte fargene veldig, veldig godt! Kjekt å kunne "låne" et barn, da. :D

ninabakke sa...

så søt LO

ullpurka sa...

Nydleig LO og et aldeles vakkert bilde.
Ser ut til at du og er en som får til denne lag på lag stilen veldig godt. Liker og fargene du har brukt her. Jordfarger er alltid en bankers hos med og med den sterke grønnfargen på overskriften ble det knall sammen.