torsdag 9. april 2009

Påsken er her:)

Så har den første ordentlige påskedagen kommet.
Siden det ikke ble noen påsketur på oss i år har vi brukt dagen til å se på film, slappe av og kose oss. Det er deilig, sjøl om jeg nå merker at jeg begynner å bli litt rastløs...

Her er restulatet av nattens arbeider...
Scrapping The Music Norge har vi nå en påskebonus i tre deler gående, og den siste del 3 gikk ut på å lage noe til å pynte opp i hjemmet. Jeg hadde egentlig laget et lerret med kaniner på, men syntes det ble så grusomt, så jeg bestemte meg for å lage noe nytt i går kveld. Det ble ikke så veldig påskete da, men lot meg inspirere av de flotte fargene og mønsterne i de nye arkene til 3ndy. Og resultatet ble:


Jeg bare ELSKER-ELSKER-ELSKER 3ndy sine nye ark. De er bare sååå flotte.
Problemet er bare at jeg får vondt inni meg når jeg bruker de. Spesielt arkene med de små monsterne på. Jeg tar meg faktisk i å si unnskyld til de hvis jeg skulle komme til å rive over et monster som er på baksida av det arket jeg skal bruke *oops*.

Scrapperommet mitt er i hvitt og knall grønt, så jeg prøver å holde dekor i grønt. Og så har jeg begynt så smått å samle på G'er, litt inspirert av Ali Edwards som har masse A'er i huset sitt, og ordet "Create" i ulike former. Denne G'en har jeg hatt liggende en god stund, men nå har den da blitt grønn og fått et lite monster på seg:


Monsteret er bare klipt ut av et 3ndy-ark, limt på og så har jeg hatt glossy accent på, for å gi det litt glans og mer holdbarhet. Dette gjorde jeg også i går kveld, og så har den ligget til tørk i natt. Og fra å være helt flat i natt så har monsteret bøyd armene oppover/utover, akkurat som om det vil gi meg en klem:) Er ikke det søtt kanskje? Jepp - jeg blir nok aldri ordentlig voksen:)


Nå skal scrapperommet ryddes litt, noe det er evig behov for...
Kos dere!



6 kommentarer:

Trine sa...

God påske!!!
Koselig at du har vært innom bloggen min :o)Så utrolig stilige collager du har laget! Stilig med den dekorerte bokstaven på scrapperommet ditt. Kos deg masse i høytiden!

Vibeke sa...

Digger digegr den her Gro!!! Skikkelig kult!!! Gjerne på kurs hos deg i dette jeg!!!:)

Monica sa...

jeg kommer også på kurs Gro! :) Helt herlig!!!!

Scrappelise sa...

De collagene dine er bare rålekre! Men jeg har lett etter noe annet her, den lilla LOen du jobbet med på Gjøvik i høst.Den var VAKKER! Håper virkelig å få se den her! Ha en fortsatt god påske!

Scrappelise sa...

Hei igjen! Jeg er litt usikker på dette med julekort på den lilla LOen. Husker bare at det var masse lilla og utrolig vakker. Virkelig gjennomført råpen! Klem :-)

Lene S sa...

Så kjempeflott bilde! Og scrapperommet ditt ser virkelig koselig ut, må være inspirerende å holde på der! :)))