lørdag 4. april 2009

Nesten påske nå:)

Egentlig så hadde jeg gledet meg sååååå til denne dagen. Endelig skulle vi være på hytta og slappe av og kose oss, men i stedet sitter mannen og strever over en eksamensoppgave som ikke er feridg ennå og jeg forsøker å få kontroll over huset igjen etter en uke med influensa. Influensaen sitter ennå i, så det går ikke så fort...

Scrapping The Music Norge har vi lagt ut en egen påskebonusoppgave i dag. Den er den første av flere oppgaver, så hvis du er hjemmesliter i påska så bør du følge med, kanskje kan du være med og vinne noe fint:) DT har lekt seg med de nye arkene fra 3ndy, og de er bare såååå flotte!!! Jeg har flere på vei til meg i posten, for disse må jeg bare bruke mer av:)
Mitt bidrag burde vel nesten ikke vært lagt ut, for det er ikke scrapping på noe høyt plan, men det som jeg har klart å få til denne uka, innimellom feberriene... Uansett, håper noen kan bruke det til inspirasjon for å scrappe mer enn ett bilde av gangen:)


Bildene er fra påska da jeg var seks, eller kanskje sju (må huske å høre med mamma om det). Vi feira den påska i leid hytte, noe som var veldig stas. Været var supert (ihvertfall slik jeg husker det), ei av de andre jentene på campingplassen tok meg med på en egen barnefest (noe jeg aldri hadde fått være med på før og som bare var såååå gøy) og kanskje det jeg husker best; at jeg datt ned fra øverste køye i køyesenga mens jeg sov. Tro meg - da våkner man fort:)

Håper været og form er bedre for dere andre. Jeg håper hostesafta snart virker slik at jeg kanskje kan få sovet litt:)


11 kommentarer:

Vibeke sa...

Kjempefin Gro!!:)
Jeg digger de bokstavene der:)

Cecilie sa...

Så flott med så mange bilder. Det må jammen jeg prøve meg på også:-)

Siv Anita sa...

Du er kjempedyktig!
Jeg bare elsker LO'er med mange bilder, og du har klart dette perfekt.
Jeg har hjemmepåske i år, men nå kom påskestemningen likevel til meg. Det oser påske av LO'en din.
Superflott!

Pia sa...

wow sååå flot og nydeligt at få plads til så mange billeder, supert

Synnøve Olava sa...

Hei!
LO'en er bare så koselig, full av minner, og det er tross alt det viktigste.
Det er så fint med koselige barndoms minner, sånne som man ønsker å gi videre til sineegne barn... :O)

Takk for hilsningen på bloggen min..., god påske til deg også, håper du klarer å riste av deg influensan... :O)

Monika sa...

Flott lo!!
Slike situasjonsbilder er litt vanskelig å scrappe, men du hadde klart det bra ;)

Silje sa...

Kjempefin! Var sånne bokstaver jeg også trodde jeg hadde, men neida :p

SV: Tusen takk, ble ganske fornøyd selv - men likte ikke fargen på bokstavene da. De ble grønne, jeg ville egentlig ha gule.

Silje sa...

Kan du ikke forandre kommentar greia slik at vi fra blogg.no også kan kommentere? :)

Jeg må bruke den gamle brukern min for å kunne kommentere her :p

http://mammasilje.blogg.no

Silje Helén sa...

Nå funker det :)

Cathrin sa...

Kjempefin LO og så koselige barndomsminner! :O) Takk for koselig kommentar i bloggen min. God påske til deg, håper formen blir bedre så du kan nyte ferien skikkelig! :O)

Hesteberta sa...

Så fint det funket med mange bilder! Og de fargene er litt sånn 70-talls :)