tirsdag 21. april 2009

Mitt eget blåbærsted

Nå når foreldrene mine skal flytte fra barndomshjemmet mitt er dette noe av det jeg av en eller annen grunn tror jeg kommer til å savne mest: blåbærstedet mitt...


Da huset vårt ble bygd lot mamma og pappa en del av den gamle skogstomta stå igjen, og der var det masser av blåbærtuer:) På dette bildet er jeg vel tre og et halvt år, og har plassert meg godt oppi noen av tuene. Jeg sitter ved en liten stubbe og rundt den var det alltid de beste blåbærene:)

Her har jeg, med unntak av bakgrunnsarket, kun brukt resteark, donert av snille Vibeke. Tror de fleste er fra SassafrasLas, og jeg er uansett veldig glad i de:)
Knappene er fra MM, det samme med tiny-bokstavene og de store bokstavene er fra Sassafraslas:)

Hmm... Lurer nesten på om jeg må lage pannekaker med blåbærsyltetøy til middag jeg...


2 kommentarer:

Maren sa...

Det er utrolig hvordan man knytter seg til sånne plasser! Flott minne du har scrappet. :)

Veronica sa...

Nydelig LO. Elsker oransje i scrapping! :) Ellers så må jeg takke for en koselig kommentar i min blogg, og fant litt mer inspirisjon etter å ha kikket gjennom din!