onsdag 22. april 2009

Frokost på Starbucks - C&S til Scrappehuset

Scrappehuset har nå en utfordring på å lage en Clean & Simple LO, med transparent og chipboard. Vibeke utfordret meg til å delta på denne, og dette er da mitt bidrag.
Vet ikke om jeg er stor fornøyd, den mangler liksom de små supre detaljene, men ja, ja, det var nå slik den ble:)


Bildene er hentet fra da jeg var på PACS i Paris i høst, hvor frokosten ble inntatt på Starbucks:)
Bakgrunnsarket jeg har brukt er fra BoBunny, transparent fra Hambly, hjerte fra RiffRaff og bokstaver fra Pink Paisly. Simple ble den ihvertfall:)

Håper dere har en flott dag - her skinner sola og jeg begynner faktisk å føle en trang for å dra hjem og rake i hagen...


4 kommentarer:

Vibeke sa...

Så utrolig lekker denne ble Gro!!! Kjempeflott C&S Lo!!! Digger fargekombinasjonen du bruker her:)

Takk for at du deltar:)

~Kjersti~ sa...

Kjempefin LO! Hvis du ikke har prøvd det, anbefaler jeg white mocha på Starbucks! Min favoritt!

texy texasgirl sa...

Flotte fargekombinasjoner- og skikkelig stemningsfull ble den=)

Scrappelise sa...

For en lekker header du har laget, supre farger! og StarbucksLOen har de samme herlige fargene!