mandag 27. april 2009

Diving with gentle giants

En rekke tilfeldigheter under USA-turen vår gjorde at mannen min fikk være med å dykke i det store akvariet i Atlanta. Dette akvariumet er helt fantastisk!!! I denne tanken som han fikk være med å dykke var det bl.a. flere hvalhaier, store rokker og masser, masser, masser av andre fisk.

Dette var en STOR opplevelse, og heldigvis fikk jeg tatt ganske bra bilder av det hele. Reglene var slik at man hadde ikke lov til å ta på fiskene, men fiskene syntes det var veldig moro å leke i boblene over dykkerne, så det var stadigvekk fisker som svømte inni en eller som nappet deg i håret:)

Her har jeg scrappet noen av mine favorittbilder fra dykket.

Jeg har brukt:
- Kraft-kartong fra Bazzill
- farget bølgepapp
- Magic mesh
- blomster fra Petaloo og Prima
- bling fra Prima
- bokstaver fra American Craft og Doodlebug
- tags fra Tim Holtz

Og hvis du noen gang har muligheten - Georgia Aquarium i Atlanta er absoulutt verdt et besøk:)


7 kommentarer:

MonaV sa...

Oj...for en opplevelse, og noen vannvittig flotte bilder du har tatt.
Veldig fin blåfarge på Loen din.

Linn sa...

Wooow for en LO, man fikk virkelig følelsen av vann og en herlig stemning. Nesten som man vil dykke i LOen, nyyyydelig og rett og slett perfekt!

Aquarell sa...

Så flott LO, og for en opplevelse det må ha vært!:D

Monica sa...

fader, det ser dritskummelt ut, Gro!! Men må være en utrolig opplevelse!! herlig dykke-LO Gro! Me like! :)

Vibeke sa...

Helt utrolig flott!!!! Herlig blåfarge!!!:)
Nydelig Gro!!:)

Maren sa...

Så utroooolig kult bilde! Herregud for en opplevelse! Jeg vet ikke om jeg hadde turt jeg nei. :D Dødsflott layout!

Linda sa...

Wow, for noen flotte bilder!! Og så stilig LO!! Dette hadde Thomas likt også! Jeg hadde vært sååå redd! Fiskene var jo store!!