mandag 16. mars 2009

Våren er her:)

Her har de første tegnene til våren begynt å dukke opp - snøen smelter, veiene blir bare og blåveisen i hagen har fått nye, grønne blader:)

I STM feirer vi våren med en Bonus-oppgave "Scrapp din favoritt vår-sang".

Dette er mine to bidrag til DT denne gangen:

Den første jeg lagde var med kit vi har fått fra Hot Of The Press. Denne er laget i streng colorblock-stil, noe jeg ikke har gjort på leeeeenge, men moro var det. Bildene er jeg var lita, og er tatt på Maihaugen. Den ser litt høstlig ut, synes jeg da, men det er faktisk vårbilder, ettersom det er hvitveis jeg plukker. Og tittelen er hentet fra "Alle fugler":)


Men - dum som jeg er så hadde jeg jo brukt feil sponsor på denne... Så da måtte jeg lage en til...
Denne er laget med et kit fra Scrap-Club, som er en nederlandsk kit-klubb. Kit'ene deres er bare så fantastiske! Jeg var medlem der for mange år siden, og nå har jeg blitt medlem igjen:)
På denne LO'en har jeg brukt bilder fra jeg studerte i Trondheim. Jeg var så heldig og fikk pappa sitt gamle speilreflekskamera, så her har jeg vært ute og lekt meg litt innimellom eksamenslesning.


I morra legges det ut en ny sang på STM - på norsk. Den tror jeg blir superbra, så følg med:)



3 kommentarer:

Vibeke sa...

Kjempeflotte LOer Gro!!! Har virkelig sansen for hvordan du setter opp LOene dine. Har en del å lære der jeg ja:)

Pia sa...

super nydelige layouter, dejlige farver og pragtfulde billeder

Siv Anita sa...

Flotte LO'er.
Er det colorblock den stilen heter (Plukke blomster...) Jeg kan ikke de ulike stilene, men denne var artig. Fikk lyst til å lage en sånn LO.