torsdag 12. mars 2009

Til ære for Solveig

Min kjære venninne Solveig har nettopp flyttet fra kalde nord til varmere strøk i Østen.

Der får hun oppleve masse spennende ting, og det fine (ironisk nok) er at vi har hatt mye mer kontakt etter at hun flyttet enn vi har hatt de site årene. Og det er så koselig, for jeg er veldig glad i Solveig-vennen min:)


Så dette innlegget er kun for henne og jeg har da laget en LO fra jeg besøkte henne sommeren for oi-så-lenge-siden-nå-begynner-jeg-virkelig-å-bli-gammel.

Håper du husker noen gode minner, Solveig:)








4 kommentarer:

Ellen Karin sa...

Så fin denne var Gro. Gode minner du har scrappet skjønner jeg. Fint oppsett hvor du har fått med mange bilder på en gang. Syns du er så flink til å kombinere mønsterark. Bruker ark jeg aldri hadde turt å sette sammen, men det blir jo så fint.

Ha en flott kveld.

Vibeke sa...

Kjempeherlig LO Gro!!! Liker veldig godt oppsettet på denne. Herlige farger:)

Solveigs verden sa...

Ååååå så hyggelig. Jeg husker alt og synes det bare er så stas..merkelig det at avstand skaper nærhet...

Nina sa...

Flott LO. Likte veldig godt hvordan du har fått med så mange bilder.