onsdag 4. mars 2009

STM Sang#5: Latter og liv og lys

Tenk at vi allerede har kommet til sang #5 på Scrapping The Music - Norge:)
Denne gangen er det en sang som vi nok er mange som er glad i; "Sommerfuggel i Vinterland" av Halvdan Sivertsen. Jeg synes den er helt nyyyydelig!

Mitt bidrag denne gangen er vel ikke mye vinterlig da, men er inspirert av strofa "Latter og liv og lys". Bildene er fra den første sommeren vi ferierte på Bjerkøy, utenfor Nøtterøy, noe som har blitt en familietradisjon. Det er mye latter og liv den uka ja!

Det jeg har brukt på denne LO'en er hentet fra kitet vi i DT fikk fra Sweet Spuds. Sweetspuds har dessverre lagt ned sin kit-klubb, noe som er leit da dette var en kit-klubb som mange, også norske var glad i. I tillegg har jeg brukt blomster fra Papirloftet og Prima, og bokstaver fra Doodlebug.

Hvis du har lyst til å la deg inspirere av denne sangen også, så stikk innom STM - på norsk. Unik Hobby sponser en flott gevinst denne gangen:)


8 kommentarer:

Vibeke sa...

En herlig LO Gro!!! :) Likte oppsettet ditt!!:) Kjempefin:)

Ellen Karin sa...

Skikkelig glad og fargerik LO. Helt super.

Linda sa...

Skikkelig glad og sprek LO!! jeg får skikkelig sommerfølelse av denne! kjempefin!!

Pia sa...

Hvor flot og sommerligt layout

Solveigs verden sa...

Hei vennen. Jeg digger den nye headingen din på bloggen, får deilig vinterstemning :)

Hilde sa...

Du er så flink til å bruke flere bilder på en LO.
Knallfin!

Wenche sa...

Herlig og sprudlende LO!
En god dokumentasjon på historien, - nok en gang.
Takk for hjelpen på bloggen min!
Stoor klem fra meg

Linda sa...

fargerik og flott lo, så koselig ut der :)

utrolig mye fint du lager :)