lørdag 21. mars 2009

Mixed Media Collage


På PACS i høst var je g på et kurs med Denise Laborde hvor vi lagde Mixed Media Collage.
Det var supergøy, og jeg har vel blitt litt hekta på dette... Det har blitt ganske mange etterhvert, men den rosa giraffen er min absolutte favoritt.

Collagene mine lager jeg på deep edge lerret, med stoffer, papir, blonder, bling, blomster og akrylmaling og oljepastell. Det er VELDIG moro:)


Collagene mine er jeg så heldig at jeg får selge i butikkene til SIGA barneklær på Lillehammer og Hamar :)



Dette hjertet har jeg laget etter en artikkel som sto i bladet Simply Handmade - et av mine nye favorittblader:) Sjekk bloggen deres, der er det masse spennende:)



10 kommentarer:

Vibeke sa...

Så utrolig stilig Gro!! Disse digga jeg!!! Kanskje du vil lære oss andre dette på et treff??

Marit sa...

Disse må jeg si var utrolig flotte,
må innom SIGA neste gang jeg er på Lillehammer for å se på disse collagene dine.

Linda sa...

Kjempekult!! Hadde vært veldig gøy å fått sett disse i levende live en gang! Kanskje lære å lage sånne og!! ;)

Toto og Tutu sa...

Så fine bilder du har laget! Jeg likte giraffen, men falt mest for det med teddybjørnen og hjertet. Blåtoner er nå engang det jeg liker aller best!

Merete sa...

WoW!!! Så flink du er!!! Skikkelig stilige altså:)

Christina sa...

Så masse flott du lager

Scrappelise sa...

Knallfine collager og den LOen med din vakre mamma, den var nydelig! Fint å hør historien bak også!

Cathrin sa...

Hei Gro!
Tusen takk for klem, det varmer å vite at det finnes mennesker som bryr seg! :O)
Du og de andre jentene i DT er utrolig flinke, fortsett den gode jobben dere gjør!
Kjempeflotte collager du har laget!
Håper du får ei flott uke!
Klæm

Julie Allain sa...

Hello you have been picked to join the Inspirational Team x

UlrikaT sa...

Kjempestilige tavler! Jeg vil også gå en sån kurs! :)