tirsdag 3. mars 2009

Juks!

Dette er et bilde jeg er veldig glad i - det viser farmor og jeg som spiller Juks! på hytta en av de siste påskene farmor levde. Her ser vi veldig alvorlige og konsentrerte ut, men det var også en god del fnising:)







Jeg har brukt:

  • mønsterark fra Cosmo Cricket og SassafrasLas
  • blomster fra petaloo, bazzill og prima
  • journal-ticket fra Tim Holtz
  • bokstaver fra Lil Davis
  • bling fra prima, scrappersfloss, magic mesh og brad fra Imaginicense
  • to vintage spillkort, og bølgepapp selvfølgelig

I morra kommer det ny utfordring på Scrapping The Music - på norsk - følg med, denne blir spennende:)

Ha en fortsatt fin dag:)

5 kommentarer:

Vibeke sa...

Herlig Lo Gro!!! Flotte ark - nydelg pyntet!! Og ikke minst - for et herlig minne:)

Ellen Karin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ellen Karin sa...

Så koselig minne du har scrappet her Gro. Viktig å ta vare på slike ting. Synes arkene du har valgt skapte en god og tidsriktig stemning.

Ha en fin dag ;)

Maria sa...

Takk for koselig kommentar i bloggen min:)
Kjempeflott LO du har laget:):)

MacNina sa...

Så fin denne var! Koselig å scrappe minner :) Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min!