onsdag 18. februar 2009

Ut mot havet - STM sang #4

Ny onsdag og ny utfordring er lagt ut på Scrapping The Music - på norsk:) Denne gangen er det Linda som har valgt sang, og det falt på "Ut mot havet" med Rune Rudberg. Det er vel en sang som ALLE kan:) Jeg husker venninna mi, Therese, hadde denne på kassett og vi hørte på den om og om igjen mens vi lekte med dansemusene hennes og lekte med Barbie-dukker:) Gode minner det:)

Denne måneden er vi i DT sponset av Magic Mesh, Papirdesign og Ett trykk. Jeg var imidlertid litt tidlig ute med å lage mitt bidrag, så jeg har bare brukt Magic Mesh på min da det var den eneste sponsoren som var klar på det tidspunktet.

Og dette er da LO'en jeg har laget:



Bildet er nok et barndomsbilde av meg sjøl, tatt på Tjøme.
Da jeg skulle lage tittelen ønsket jeg å bruke noen litt store bokstaver, men hadde liksom ikke noe som passet. Jeg har derfor malt chipchatter hip-bokstaver (som jeg har rester av i alle mulige farger) i en brun-grå farge. Da de hadde tørket la jeg magic mesh oppå bokstavene og skar til meshen slik at de passet til bokstavene. Og til slutt hadde jeg glossy accent på for å feste meshen, og lage en glatt overflate. Jeg har forsøkt å ta bilder av det, men disse er bare såååå mye stiligere i virkeligheten. Prøv sjøl - resultatet er skikkelig tøft:)



Ellers har jeg brukt:
- mønsterark fra MME og MM
- blomster fra prima og bazzill
- bokstaver fra Jenni Bowlin og MM
- bling fra prima og sticklers
- bølgepapp og gamle boksider


Legg gjerne igjen en kommentar - det blir jeg veldig glad for:)


7 kommentarer:

Vibeke sa...

Denne er bare så helt utrolig flott Gro!!! Digger den!!!:)
Stilige bokstaver!!:)

Linda sa...

Denne var tøff, og selv om det er vanskelig å se hvordan bokstavene er i virkeligheten, så virker de kjempefine! Skal prøve å teste det en gang jeg og!!

Ann Mari sa...

De bokstavene ble knalltøffe! Flott tips til resirkulering av div.bokstaver ; )
Tusen takk til deg for alle koselige kommentarer i bloggen min.
Blir alltid i godt humør av de!

Nina sa...

Så flott LO. Røff og vakker på samme tid. Ha en fin helg!

Mokka sa...

Så utrolig stilig LO!! Likte veldig godt det du har gjort med bokstavene. :)

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min. :)

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen sa...

Hei Gro! Wow for en lekker layout du har laget! Og så har du brukt bølgepapp - det er min dille for tiden :-)

Solveigs verden sa...

Hei.

Ramlet faktisk innom en butikk i Singapore som solgte Scapping artikler, da måtte jeg jo stikke hodet innom å se om det var noe gøy der. Men det de hadde hengt opp som eksempler var jo mye dårligere enn det jeg ser du lager, så jeg tror ikke de har kommet så langt her ennå.
Når har du tenkt å bruke noe av den tiaraen du fikk i utdrikkingslaget ditt til scapping? Så akkurat et bilde her av deg med den nå :)