onsdag 4. februar 2009

Ting jeg aldri glemmer - sang #3



Oj, da har vi allerde kommet til sang nr 3 i STM på Norsk.


Det er bare sååå morsomt å se all responsen vi har fått på utfordringene våre så lang - dere lager alle så mye fint, noe som også inspirerer oss i DT:)

Denne gangen var det sangen "Dra tilbake" med Erik og Kriss vi lot oss inspirere av.


Jeg lot meg vel kanskje mest inspirere av de flotte arkene som Papirdesign hadde sendt oss. Arket med tekst om "morfar" gjorde valget ganske lett for meg - dette måtte bli om minnene jeg har fra min morfar. Han døde da jeg var 12 år, og jeg var veldig knyttet til han. Jeg ble faktisk ganske overrasket da dette var det eneste bildet jeg fant av oss to sammen... Bildet er tatt på dåpsdagen min, og morfar holdt seg som vanlig litt i bakgrunnen, men likevel er det han som får oppmerksomheten min når jeg ser dette bildet. På "ramma" i ytterkant av LO'en min har jeg skrevet ned de tre minnene som først dukker opp i hodet mitt når jeg tenker på morfar:) Og teksten på mønsterarket sier ganske enkelt " Verdens beste morfar", noe han var for meg:)




Jeg ga meg sjøl en ekstra utfordring denne gangen, med at jeg ikke skulle pynte med blomster. Siden morfar var en enkel mann, som likte å skru på ting og som også var flere år på sjøen har jeg brukt Magic Mesh (som også har sponset oss - tusen takk) som et slags fiskegarn som jeg har festet tannhjul i. For meg ble det en pynting som symboliserer en del av minnene mine:)




Legg gjerne igjen en kommentar - det blir jeg veldig glad for:)


Ha en fortsatt fin kveld - og bli med på utfordringen vår da! Jeg gleder meg til å se hvordan DU løser denne oppgaven:)






7 kommentarer:

Ellen Karin sa...

Du har laget en veldig fin LO Gro, og jeg ble nok veldig fasinert av historien du har skrevet.

Nydelig - igjen.

Sees i morgen. Gleder meg. :)

Monica sa...

nydelig Gro!! rett og slett! :)

Linda sa...

nydelig LO, med så fine, sarte farger!!

Jeg gleder meg til i morrra, da sees vi!!

Vibeke sa...

En flott LO Gro!!! Misunner deg alle de flotte bildene du kan scrappe med:)

Wenche sa...

Det er så moro å lese tanken bak en LO. Her har du virkelig formidlet minnene. Flott og gjennomtenkt bruk av pynt. Helt genial LO som er gjenkjennelig for meg

cathrineangelica sa...

blir så glad av o titte inn her,
fargene på bloggen din lyser så fint:):)

og loen din, utrolig flott!!!!

Nina sa...

Nydelig LO. Masse annet flott i bloggen din også. Lekre detaljer og spennende fargesammensetninger:)