søndag 22. februar 2009

Nytt år i ny hytte

Her er mitt bidrag til Scrappehuset sin Prima-utfordring, der man skal bruke to ulike primaprodukter.

Bildene er fra nyttårsaften i 1987, da vi feiret nyttår på hytta vår for første gang. Vi dro opp i romjula og koste oss masse inn i det nye året. Det har blitt mange nyttårsaftener med årene...

Fra Prima har jeg brukt:
- mønsterark
- blå blomst
- bling-swirls
- journalingark

Håper alle har en fin søndag:)
Jeg har bakt fastelavensboller i dag (med rosiner riktignok) og skal vel bruke ettermiddagen på hobbyrommet:)

8 kommentarer:

Vibeke sa...

Denne ble kjempefin Gro!!
Likte blandingen din av brunt og litt knall:)

Takk for at du deltar:)

Pia sa...

Super flot

Wenche sa...

Flott LO. Hvor er det orange? :) Denne har en flott stemning i seg.

skaubytrollet sa...

Så fin Prima-LO :o)

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen sa...

Tenker dere har kost dere på hytta i mange år. Herlig minne å ta vare på. Herlig prima-layout :-)

Leni sa...

heisan Gro!
For en skjønn Lo=)

ang spm ditt, på hjertene har jeg brukt hvit crackle paint. og en møørk brun kartong under, var ikke bazzil, så vet ikke akkurat hvilken frage=) men har fått litt dilla på det...hehe.. lurer på hvor mange dilla man skal igjenom=) hehe!

Leni sa...

åsså har jeg selvsagt distressa for å får den vintage looken på de=)

Scrappegal Sørlending sa...

Tuusen takk for besøket i bloggen min! Det var veldig koselig!

Og denne Prima LO'en din er jo bare heilt NYYYDELIG!!!!! :) Nydelige farger og oppsett,og alt!