torsdag 22. januar 2009

Natten gir meg ikke fred - STM#2

Scrapping The Music - på norsk har vi nå lagt ut en ny utfordring. Denne gangen håper vi å inspirere med sangen "Englefjes" med Dumdum Boys. Og her er mitt bidrag til designteamet:






Jeg har latt med inspirere av ordene "Natten gir meg ikke fred". Den er uten bilder, fordi den handler om en periode i livet mitt hvor jeg var plaget av fryktelige mareritt, slik at jeg til slutt forsøkte å tvinge meg sjøl til å være våken hele døgnet fordi det var så plagsomt. I dag vet jeg at disse marerittene er knyttet til min kroniske sykdom, og går på medisiner for at jeg ikke skal drømme så mye lenger.

På LO'en har jeg brukt mønsterark fra Bobunny og Making Memories. Blomstene er fra Petaloom, som er sprayet med glimmermist. I tillegg har jeg brukt en god del glitterlim og mesh (som er så snille at de sponser designteamet). Tittelen har jeg skåret ut på CC, med fonten Ghastly Panic.

Håper du lar deg inspirere av utfordringen:)

13 kommentarer:

Wenche sa...

Denne LOen står høyt blant mine favoritter. Jeg syns det er viktig å ta vare på minner , både gode og vonde. Her har du vært så kreativ og klarer å lage en LO uten bilde. Kjempeflott, og nydelig utformet. Liker spesielt blomstene og kontrasten mellom rødt og svart

Linda sa...

Bare en ting å si: Beundrer deg sååå masse for denne!!!

ninabakke sa...

Utrolig bra!

Flott LO

Vibeke sa...

Denne er bare så helt utrolig bra Gro!!! Helt utrolig digg!!:)

Inger-g sa...

Dette var en kjempekul og svært talende LO. Kjempeflott!!

Lene - nabon sa...

award alert!

Lene - nabon sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Eli sa...

Hei, er du fra Lillehammer? Er nesten oppvokst der jeg også, men er nok litt eldre enn deg. Det er litt moro å se "nesten kjennsfolk" i denne bloggeverdenen

Hilde sa...

Denne var veldig sterk og personelig.
Sikkert godt å få scrappet denne, for det er jo en del av livet ditt :)
Flott ble den !

Frost sa...

Tøfft av deg å scrappe "vonde minner" også, vi faller veldig lett for å velge bare de gode og morsomme.
Artig å se en Lo uten bilde også.

Eli sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min!!!

Ha en koselig helg på Hamar!

Torill sa...

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min. Og denne LOen er knall! Kreativt om et litt skummelt tema! Håper du ikke drømmer så fælt mer!

linn kr/sykepleier sa...

For en skikkelig stilig LO, selv om den omhandler et mindre trivelig tema. Digger det "skrik-ansiktet". Fantastisk, beskrivende side med en MEGET passende tittel. :)

Takk for at du deler! :)