torsdag 15. januar 2009

Endelig trekning blogcandy!

Her har hverdagen innhentet oss litt for fort, og dagene vært litt for hektiske...
Jeg beklager at jeg ikke har fått trukket denne tidligere, men med 12-14 timers arbeidsdager så har jeg ikke orket å tenke på bloggen min... Har fått bort julebakgrunnen, men god jul hilsnen får stå inntil videre...

Men, altså, det dere har ventet på:)
Først vil jeg takke dere alle for at dere var med, og for alle de flotte bloggene dere har foreslått. Jeg har kost meg med noen av de og gleder meg til jeg har tid til å kose meg med resten:)

Og den heldige vinneren er den som skrev følgende:

Åhh.. så spennende!Skulle gjerne vært i dine sko nå ja (: Må være hærlig å
shoppe der *drømme*Krysser fingrene for at jeg blir den heldige som vinner din
blogcandy fra USA (:Jeg vil anbefale deg å ta en titt innom denne
guttenhttp://danielshobbyblogg.blogspot.com/Det er ikke mange gutter her i
scrappeverden! Jeg har nettopp oppdaget Daniel, som kun er 17 år, men allerede
en utrolig dyktig scrapper! Syns jeg da (:Håper du har det superkos og ønsker
deg en knallfin nyttårsaften!Klem <

Og ja, Anneli - du var så heldig at du vant blogcandyen:)
Send meg adressa di, så skal jeg få sendt av gårde pakka snart:)

6 kommentarer:

Wenche sa...

GRATULERER Anneli. Tror du er fryktelig heldig, jeg!!

isabell sa...

Ja gratulerer så masse Anneli:)

Anneli sa...

Jippi!!! (:
Gjett om jeg er superglad nå (((:
Tusen <3lig takk Emrille!
Her er adressen min
Anneli Nilsen
Skaug
8016 BODØ
Stor klem til deg <3 og igjen tusen, tusen takk!
Ønsker deg en koselig helg (:

Anette sa...

Gratulerer sååå masse! Heldigris!!

ninabakke sa...

Gratulerer :D

Mona Iren sa...

Gratulerer så masse Anneli :)