fredag 5. desember 2008

- men like god



Den kjæreste gjenstanden jeg har er den gamle teddybjørnen som jeg fikk til 1 årsdagen min.
Og den må jo scrappes:)

Bildene viser hvordan cordfløyelen er gnidd av og at mine tapre sting ikke holder stoppen helt på plass (gikk det hull på den måtte jeg nemlig sy sjøl, for jeg stolte ikke helt på mamma... )

Jeg har brukt kraft-kartong, bølgepapp, et noteark som er malt blått, mønsterark fra 3ndy papir og Sandy lion, bling fra prima, blomster fra petaloo og prima, felt tickers og et chipboardhjerte som jeg har hatt crushed velvet på.


Ha en fortsatt fin dag:)


7 kommentarer:

Vibeke sa...

Så flott Gro!!!:)
Herlige minner - jeg digger LOene dine!!!:)

( og takk for tipset - nå må Sina sitt favoritt kosedyr scrappes en dag)

Monica sa...

lekkert!!! herlige farger og og nydelig pyntet!! Og for en utrolig koselig teddybjørn! han har sikkert vært med på mye, og det SKAL jo synes! skjønner du er glad i han ja!!!!


Jeg ga bort kosedokka mi til valpen vår da jeg var 7 år jeg...det tok jo ca 2 minutter før den var småbiter, og jeg angrer den dag i dag....:(

Wenche sa...

Herlige detaljer. Gode farger. Sønnen min har en slik slitt en han også...

ninabakke sa...

Kjempe flott LO :D

Vibeke sa...

Det ligger en award til deg i bloggen min:)

Merete sa...

Nydelig! En kosete teddy fortjener helt klart en slik nydelig LO!

Nora sa...

For en koselig LO!
Den bamsen der ligner fælt på min som jeg fikk når jeg var ca 1 år... Den er "litt" slitt, men passes godt på den dag i dag *hihi*