lørdag 15. november 2008

Treff på Unik

Torsdag hadde vi treff på Unik hobby igjen. Det begynner å bli en veldig hyggelig gjeng som møtes - det er skikkelig koselig:) Det er så utrolig dyktige jenter, så det er stor inspirsjon å møtes og se på hva de gjør.

Jeg fikk scrappet to sider denne kvelden, og her er en av de.

Vibeke hadde funnet en skisse som vi skulle scrappe. Vi er så forskjellige i stil, så det var veldig morsomt å se resultatene. Og siden det ble konstatert på treffet at oransje er min farge, så er jo selvfølgelig min side i nettopp oransje.

Bildet er fra en gate i gamlebyen i Panaji (Panjim) i India.
Jeg har brukt mønsterark fra Basic Grey, "blondeark" fra KI memories, blomster fra petaloo, filtsvirl fra Togo, glitterbokstaver fra MM, scrappersfloss og en metallpynt fra Dove of the East. Metallpynten er farget turkis med glitterlim:) Mønsterarket har fått litt ekstra farge med dabbermaling og dotti ann som er brukt som maskering.


2 kommentarer:

Vibeke sa...

Denne ble bare helt utrolig flott Gro!!! Digger fargene dine!!:)

Wenche sa...

Kjempeflott denne altså. Syns du fikk slik dybde i den. Ps. Den største blomsteresken er pyntet ferdig. En gave til gudmor og gudfar fra min lille jente. (puh, - ferdig med den julegaven)