torsdag 20. november 2008

Oj - min første (og andre) award!

Jeg er helt målløs!


To av de scrappejentene som jeg virkelig beundrer har gitt MEG en award!

Hør på det pene de skriver da:

Vibeke skrev: Du scrapper i de herligste farger!!! Lærer masse av deg!!Er så gøy at du har skaffet deg blogg også!!Moro at vi er på treff sammen!!:)

Og Monica skrev: - jeg simpelten beundrer deg!!! Du bruker så fantsisk vanskelige farger, og det ser bare helt herlig ut hver gang! Digger deg!! Også er du så flink til å scrappe deg selv og barndommen din, vi har alle litt å lære av deg! Og pluss i margen for at du har fått deg blogg!

Tusen, tusen takk begge to! Blir rent rørt jeg...

Og så skal denne gis videre da...
Og da vil jeg gi den til Wenche: Det var veldig moro å bli litt kjent med deg på treffet i forrige uke. Så herlig med noen som bare skravler i vei:) Og så morsomt at du også scrapper i litt mer farger:) Og så er jeg målløs for kreativiteten din - ideene dine - og bildene dine. Og ikke minst fordi du har fått meg til å angre i hele dag for alle Petaloo-boksene jeg har kastet de siste månedene...



1 kommentar:

Wenche sa...

Tusen takk - føler meg beæret