søndag 30. november 2008

India-oppsamlingsalbum

Etter turen vår i India for to år siden fremkalte vi maaaaaasse bilder for å vise til venner og familie. En god del av disse har blitt scrappet og kommet i stort, fint album, men så kan jeg liksom ikke scrappe alt, og så vil jeg jo ikke kaste bildene heller.


På PACS i september var jeg med på kurset "A road book" med Ginger. Der "lærte" vi å lage et minialbum fra en reise. Egentlig så gjorde vi bare forberedelsene, så albumet har jeg satt sammen etter at jeg kom hjem.


Albummet og papirene som er brukt er fra Cosmo Cricket, og er bare fantastisk nydelige!



Jeg har brukt sidene i albummet til å lage inndeling for ulike turer vi var på, og arkene til å lage nye sider der jeg har limt inn bildene. Sidene er i tre ulike lengder for å lage variasjon, men er alle satt opp etter samme prinsipp for å ikke lage for mye rot. Foreløpig har jeg ikke pyntet så mye på sidene, men det er mulig det kommer etterhvert. Foreløpig synes jeg bildene er nok i seg selv.


Jeg likte veldig godt denne måten å lage reisealbum på, og allerde har jeg satt sammen et album for USA-turen vår som vi snart reiser på. Der har jeg laget en inndeling for hvert reisemål vi har, og så skal jeg sette inn postkort som jeg skriver på i albumet underveis på turen. Og vips har jeg en flott "dagbok" når jeg kommer hjem:)



Ingen kommentarer: