mandag 10. november 2008

Takkekortet vårt

Etter en tid med mye hurtigscrapping for å bli ferdig med en del bilder har jeg i kveld kost meg med et bilde jeg er veldig glad i:)




Dette er bildet vi brukte på takkekortene våre (faktisk er det fra et av takkekortene). Bildet er tatt av Fotograf Klingwall på Hamar, som bare var superbra! Dyr, men absolutt verdt pengene:)


Jeg har brukt mønsterark fra MME, litt notepapir, bølgepapp, strie + litt diverse stæsj. Blonde og blomster har fått litt glimmermist for å gjøre de litt mer spennende:



Takk for at du titter:)

5 kommentarer:

Ellen Karin sa...

Denne var kjempelekker!

Scrappelise sa...

Nydelig side Gro!

Monica sa...

åhhhhhh! Gro, den var helt nydelig!!!11 Elsker fargebruken din, du er superflink med farger jeg ikke klarer å bruke!!
Og et kjempefint bilde, fine dere var !! (er :) )

Vibeke sa...

Wow!!! Denne var rå lekker Gro!!! Kjempeflott!!! Herlig bilde!!
Og for noen flotte farger du har brukt her!!! Nei denne var helt knall!!:)

ninabakke sa...

Nydelig :D