onsdag 19. november 2008

Cosmo cricket - Good night darling

Denne LO'en er laget til Scrappehuset sin Cosmo Cricket utfordring.







Jeg har brukt et ark fra Love notes serien, som jeg syntes passet så fint til dette bildet fra bryllupet vårt. Rett over bildet står det på arket "Good night darling", som passer så godt siden dette bildet ble tatt rett før vi forlot festen.


Utenom Comso Cricket har jeg brukt blonde (farget med glimmermist), petaloo blomster, litt gammel bok, blader fra Prima, lace cardstock fra KI memories (denne er egentlig rosa, men er dabbet i brunt og gitt litt gullskimmer med perfect pearl) sommerfugler på ståltråd og litt glitterlim:)

Takk for at du titter:)

5 kommentarer:

Vibeke sa...

Denne ble skikkelig lekker Gro!!
Flotte detaljer!!

Takk for at du deltar hos oss i Scrappehuset!!:)

Vibeke sa...

Det ligger en award til deg i bloggen min:)

Monica sa...

Award til deg i min blogg også! :)
og jeg sier det igjen - nydelig LO!!!

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen sa...

Nyyydelig layout Gro - og takk for sist forresten - koselig å bli kjent med deg på Versailles-turen :-)

ninabakke sa...

Så flott LO :)